Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

U Babiše máte výhodu, že se to něm veřejně ví. O kolik nás ročně okradou politici a s nimi spřažení se jen domníváme a odhaduje se to na 100 mld.

1 3
možnosti
BM

No právě. Tak se snažme využít ty chvíle, které nám ještě zbývají. Pak začne cenzura.....pardon autocenzura;-(

4 1
možnosti
PF

P43e63t85r 39F82o70j68t45í23k

26. 6. 2013 18:38

Četl jsem hodně hloupostí, ale toto ? Koupit media je samozřejmě kšeft největší. Já se snažím zaujmout blog.cz. Je mi jedno, kdo ho vlastní. Úplně jedno. Budu mu dávat za pravdu nebo ho budu kritizovat. To je jeho válka. Ne moje. A jestli mě zruší ? Inteligent typu Kalouska už zde snad rozhodovat o státu nebude.

3 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2916x
Studoval ekonomii na VŠE a politologii na CEVRO Institutu.Najdete mě na Facebooku
Zakladatel občanského sdružení Reformy.cz
Kandidát Svobodných do Evropského parlamentu s č. 4

Seznam rubrik

Oblíbené články