Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P85e89t16r 17B72a55l91c68a91r 2516781127774

Hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere.

Pokud jsou dotace a pobídky součástí hospodářského prostředí EU, pak se s nimi naučí (musí) hráči na trhu pracovat. Jediné řešení je tlačit na EU na odbourání dotací.

Mimochodem obrat Agrofertu je mnohonásobně větší cca 150 miliard ročně.

0/0
13.10.2013 10:42
Foto

V50á65c92l33a64v 89C49h70u48c13h61m25a 6665451348356

Problém ale je, že u nás to byl Babiš, kdo prosadil, že stát zavedl povinné přimíchávání. Jak myslíte, že to dopadne až nebude na to muset přes prostředníky?

0/0
14.10.2013 17:07

P33e55t32r 23B62a39l58c33a22r 2806411347504

Zrovna tento mýtus komentuje na svém blogu i Babiš. Nebyl sám, kdo loboval.

http://andrejbabis.blog.idnes.cz/c/295312/Medialni-lzi-a-sucha-pravda-o-biopalivech.html

Mimochodem, neropné pohoné hmoty nejsou žádnou eko novinkou

http://veteran.auto.cz/retronews/v-lihovem-opojeni-aneb-hluboke-koreny-paliva-e85/

0/0
15.10.2013 4:48

M11a75r67c80e71l51a 63K93u44l29í54š76k90o46v85á 5549919167203

http://vitjedlicka.blog.idnes.cz/c/364138/Dotacni-agent-matrixu-Babis-Kolik-nam-bere-diky-biopalivum.html

http://www.youtube.com/watch?v=JzezfOPNeuM

http://www.freepub.cz/2013/ne/

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Babis-ho-nechal-vyhodit-ze-salu-Ted-nam-vyvedeny-muz-popsal-co-nasledovalo-288562

0/0
28.10.2013 1:22

P67e43t67r 95B55a87l24c21a17r 2686201827574

"je složité zůstat v klidu sedět" ... ano bylo to složité a dlouho sedět nevydržel.

Děkuji za odkaz na rozhovor v PL - ocitoval bych další perlu z jeho rozhovoru, který dokládá Jedličkovy duševní obzory a znalost dotační ekonomiky v zemědělství:

"Tři miliardy korun, které dostává ze zemědělských dotací, tvoří polovinu zisku jeho holdingu. Jenom dotace mu vlastně za minulý rok zaplatily celé vydavatelství Mafra."

Jedlička si asi nedal práci zjišťovat, které ze subjektů holdingu Agrofert dostávají dotace pro zemědělce a jaké mají jednotlivě hospodářské výsledky. (Předpokládám, že na tom budou obdobně jako ostatní zemědělci v ČR (cca250Euro/ha). Tj. že by si čeští zemědělci zrušením dotací v EU v konkurenceschopnosti vůči starým zemím  (cca500Euro/ha) vpodstatě polepšili.) Ale ono je jednodušší vzít součtovou položku celého holdingu místo jednotlivých podniků a porovnávat hrušky s povidlím. Pan Jedlička od svobodných je vůbec takový jednodušší.

0/0
28.10.2013 9:22

F25r30a46n36t92i44š94e92k 69V41í87t35e76k 6450710917719

Pod tohle bych se podepsal:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/politika-mel-by-pravicovy-volic-podporovat-babisovo-ano-pkt-/p_politika.asp?c=A131008_223819_p_politika_wag

+1/0
10.10.2013 8:24
Foto

J78a30r74d31a 66N16o42v79á22k 7913564405563

Pěstuje 10% a na biopaliva zpracovává cca 33 % na trhu ČR.

Pěstovat a zpracovávat je rozdíl, proto to nemotejme :-)

Svobodní: "Jejich kmotr je Klaus a jejich informace jsou naprosto shodné s bulvárem a dalšími zaujatými médii" Vystoupit z EU ? Do "afrika corpsu", nebo kam? V každým století nás nejméně 2x okupovali a vyžírali ekonomicky i vojensky, nechcete s Evropou raději spolupracovat? Třeba se někam pohneme.

ANO: Demagogie Babišových médií je trošku hloupoučká oproti dobám kdy MF vlastnil Bakala a tvrdil nám že Kalousek je nejlepší ministr financí, přesto že se mu z financí ročně ztráceli stovky miliard nikdo neví kam. straně ano bych vážně nesvěřoval moc psát zákony a upevňovat moc koncernů, pokud vážně chceme nahradit oligarchii demokracií.

Volme Ty za které mluví činy, né média !

Demokracie, ošidné slůvko: http://okamura.blog.idnes.cz/c/343002/Nenechte-si-vymluvit-skutecnou-demokracii.html

+2/−3
9.10.2013 16:58
Foto

Z34d34e45n95a 61K69o10č58í 6605568201266

Asi jste si nevšiml drobné maličkosti. Babiš ta média ještě nevlastní - a tak média stále píšou tak hloupočce jak psala dřív, bez Babišova vlivu ;-D!!

0/−1
10.10.2013 6:08
Foto

R96o12b79i69n 77K51o52z29n44a88r 6881182368574

Už vlastní :)

http://ekonomika.idnes.cz/andrej-babis-prevzal-vydavatelstvi-mafra-f1q-/ekoakcie.aspx?c=A131009_210158_ekoakcie_ven

+1/0
10.10.2013 15:59
Foto

Z23d14e56n80a 51K47o62č22í 6165638891806

Teď už ano, ale 2 měsíční mediální masáž o jejím vlastnění byla lživá !!;-)

0/0
13.10.2013 14:30

M83i11c91h23a28l 73Š63r14o69u14b62e20k 8434496133210

Sorry, přestože SS ještě není v parlamentu, demogogicky to umí perfektně. Hned v úvodu dáváte v plén nějaká "zaručená čísla" (s odkazem na web, kde to hýří pojmy jako ekohujer) a vzápětí napíšete, že zisky Agrofertu je jen těžké odhadnout. Absoulutní absence práce s daty u vašeho textu je pro mě jasným vodítkem k tomu, že nemá cenu vaše závěry v této věci brát na jakoukoliv váhu.

+6/−3
8.10.2013 18:34
Foto

Z22d45e44n37a 69K14o55č94í 6125788141726

Asi to bude Machův žák ;-D;-D!!

+3/−3
8.10.2013 18:59

J63a83n 94Z25e79m96a67n 6516377311691

Babiš: "Do nafty se přilévá metylester řepkového oleje (MEŘO). Tohoto oleje naše firmy ročně vyprodukují 180 tisíc tun a zdaleka nemá odbyt jen na českém trhu a rovněž nikoli jen v biopalivech. Biosložka stojí v litru nafty 25 až 50 halířů, při dnešních cenách tedy tvoří maximálně 1,5 procenta z částky za litr."

"Řepku pěstujeme asi na 16 000 hektarech" "Na jeden hektar půdy dostáváme průměrně polovinu toho (asi 250 eur)..."

Přidává se 6%, MEŘO má hustotu 0.85 cca jako nafta, dávka do litru 25-50hal, tj. Babiš má obrat někde mezi 0.88-1.76 miliardy ročně [180000000x(1/0.06)x(1/0.85)x0.25 až 0.5=882352941 až 1764705882] jen na obchodu s MEŘO, které lidé nejpíše zaplatí především na ceně nafty (ať už u nás, nebo v té cizině).

A na dotacích, jen na půdu, na které pěstuje řepku, pobere dalších 100 miliónů. [250x25x16000=100000000]

Ten teda taky co neví, to na sebe nepoví...:-P

+5/0
8.10.2013 11:49
Foto

Z25d53e32n87a 19K50o45č47í 6125438511106

Takže jinými slovy:  na  řepku pobírá dotaci jako každý jiný pěstitel čehokoliv - obilí, řepy, brambor .......  takže vlastně nebere nic víc ?8-o

+4/−1
8.10.2013 19:12

J70a28n 61Z20e79m54a95n 6206497681891

Já nic takového netvrdím.

Naopak, je evidentní, že kdyby politici pod tlakem lobistů nechtěli ono 6% přimíchávání, řepka by se určitě nepěstovala v takovém rozsahu, tj. dotace by šla fakticky na pěstování něčeho jiného a podporu něčeho jiného než biopaliv - třeba na pěstování těch potravinových komodit.

Osobně si také myslím, že dotace je i to, co zákazník u pumpy povinně zaplatí navíc, kvůli povinnému přimíchávání (nepřímá - je jedno jestli to proteče přes státní rozpočet, nebo ne, prostě se to dělá, protože je to nařízeno) a panu Babišovi pak z toho plynoucí zisk - tj. dohromady jak se zdá z obratu vydělá možná k miliardě ročně jen na dotační politice biopaliv. Sám to svými čísly vlastně dokládá, zatímco se snaží každého oblbnout, že je to byznys jako každý jiný - což není, protože bez přímých a nepřímých dotací by zřejmě vůbec neexistoval, dotované zemědělství by produkovalo něco jiného, pro spotřebitele potřebnějšího a dotace, která je na údržbu půdního fondu, by tak nevycházela naprázdno, spotřebována na něco, co těžko někdo opravdu chce - podle mě celé ospravedlnění byznysu s biopalivy je pouze ona velmi pochybná hypotéza o globálním oteplování a vůbec nic jiného. Nedostatek fosilních paliv jím být nemůže z principu, protože i kdyby fosilní paliva už nebyla, biopaliva je v žádném případě nedokáží nahradit, nehledě na to, že při jejich produkci se fosilních paliv spotřebuje více, než kolik je výsledné množství biopaliva.  

Je to celé víceméně zlodějna, legalizovaná klientelistickou politikou.

+5/0
9.10.2013 2:01

J50a84n 19Z46e40m46a81n 6616827891741

EROEI (poměr získané a investované energie) MEŘO je v našich šířkách ~1.7-2.36 (záleží na kvalitě polnosti, efektivitě výroby MEŘO atd. a nejsem si jist zda do toho spadají externality jako administrativa, nižší životnost motorů, důsledky vyšších emisí atd., osobně myslím že ne, protože externality se velmi obtížně vyčíslují). Energie spalování MEŘO je cca o 7% nižší než fosilní nafty. Tj. např. vložíte 100 litrů a obdržíte navíc 74.9-145.5 litrů MEŘO, obsahující navíc 0.7-1.36 násobek vložené energie. To by vypadalo jako dobrý kšeft.

Účinnost spalování v dieselovém motoru je ale maximálně cca 35% (turbodiesel) a to je kámen úrazu.

Tj. pokud umím počítat, na začátku jste měl třeba 100 litrů bionafty (94litrů fosilní + 6 litrů MEŘO), z ní jste při produkci MEŘO ztratil na ztrátách při spalování 59 litrů fosilní nafty +3.9 litrů MEŘO, pak jste z vyrobeného MEŘO přimíchal 6 litrů do dalších 94 litrů fosilní nafty, obdržel opět 100 litrů biodieselu, nalil ho konečně do auta a opět ztratil při spalování 59 litrů fosilního dieselu a 3.9 litrů MEŘO, tj. dohromady se spálilo 188 litrů fosilní nafty, které byste za normálních okolností potřeboval pouze 100 litrů, které byste rovnou nalil do auta a ujel příslušný počet kilometrů závislý na tom, jaké máte auto a jak úsporně umíte jezdit (normálními okolnostmi myslím že neexistuje onen dotovaný mezičlánek výroby MEŘO) + spálilo se také 12 litrů MEŘO (dohromady tedy 200 litrů biodieselu), ale zbylo vám také oněch 74.9-145.5 litrů MEŘO.  V celém procesu podle jeho efektivity a protože teplo spalování MEŘO je nižší oněch 7%, pohybujete někde mezi "proděláním" 23.25 litrů ekvivalentu fosilní nafty a "vyděláním" 42.3 litrů ekvivalentu, ale každopádně ve výsledku na stejný efekt (tj. že si někam zajedete autem) se spotřebovalo o 88 litrů více fosilní nafty, než by se bývalo spotřebovalo, kdyby si politici celé slavné MEŘO odpustili.

+2/0
10.10.2013 4:16
Foto

Z29d82e47n25a 46K53o65č41í 6125398221836

Kde jste vzal navíc oněch 88 litrů fosilní nafty to jsem z vašeho popisu opravdu nepochopila.;-)

0/0
13.10.2013 14:37

J34a96n 27Z85e86m95a40n 6206307561621

To je ovšem problém chápavosti, ne onoho popisu.

0/0
14.10.2013 2:24

P80e13t98r 14S15k10á30c80e67l 6204949989

Vážení diskutéři, ať vydělává pan Babiš kolik milionů chce, ale průšvih proti přírodě spočívá v tom, že řepka se má sít jednou za 4 roky a nikoliv každý rok! Učí to na zemědělských školách. Takže viník, EU, uniká. Tím nechci obhajovat činnost proti přírodě, kterou vlastně firma pana Babiše generuje. Pokud se mýlím, omluvím se...

+8/0
7.10.2013 20:58
Foto

Z77d72e63n17a 51K54o18č65í 6605378101836

To Babišovi agronomové ví a plodiny střídají. To ale zase nevíte vy ;-D!!

0/−2
8.10.2013 19:02

J49a22n 59F93r64o52l79í53k 6716300655224

Blbost. Mám oči a jezdím po kraji. Hamiždnost zemědělců dělá své a Babiš všechna pole nevlastní takže "jeho agronomové" na to mají vliv asi jako Vy na počasí.

+2/0
9.10.2013 17:41
Foto

Z47d49e59n40a 81K57o53č73í 6385968491226

Běžte k doktorovi. Zemědělci ví jak střídat plodiny. Vaše rady opravdu nepotřebují ;-D!!

0/−1
10.10.2013 6:07
Foto

R32o88b88i64n 22K89o11z52n12a25r 6641922508354

Tak se někdy pořádně podívejte...jelikož dotace jsou nastavené tak, že stoprocentní odběr má řepka, tak často vidím pole oseté řepkou další rok ;-) Řepka se dříve používala jen na zaorání....

Pane Frolík...to není o hamižnosti. to je o faktu, že pěstovat něco dalšího je prostě prodělečné....Takový rakouský zemědělec má od státu dotaci 100% nákladů za tunu potravinářské pšenice...Jak takhle může náš zemědělec konkurovat? .... vůbec.

+1/0
10.10.2013 16:02

A26n25n39a 51V36e57s17e51l69á 3129940761830

Paní Kočí bydlí ve městě a neví co se děje na venkově.

+1/0
10.10.2013 21:51

J13a83k36u55b 51K72r46e70j75č63í 3241413818284

Zaznam celeho meetingu - http://www.youtube.com/watch?v=NwyUPse_ypo (52m:17s) - autor clanku poklada dotaz, Babis mu rika, ze cisla s kterymi pracuje jsou uplne mimo misu a ze mu k tomu klidne posle materialy. (1h 25 m) - ochranka vyvadi autora clanku ze salu kvuli kvuli opakovanemu narusovani meetingu, publikum to vita.

+6/0
5.10.2013 23:35

V22í20t 31J84e65d88l55i41č38k43a 4862705907156

Zapomněl jste zmínit, že mě předtím 3x napadli za to, že se směji nějaké důchodkyni bez toho, aby mě na to nechali jakkoliv reagovat.

+4/−3
6.10.2013 12:48

M80i28c86h69a44l 16Š97r68o74u68b22e30k 8134646493600

ano, smát se důchodkyni je hrdinství nejvyššího kalibru!

+2/−2
8.10.2013 18:38

P25e19t54r 39V94i41n47t26r38l86í37k 3716544921

co takhle zabývat se raději svým politickým programem? vzhledem k tomu, že jsem si udělal čas a podíval se na to video, musím říct, že váš morální kredit je pro mě nulový a už to je jeden důvod, proč bych vám a vaší straně nedal hlas, jste demagog s mylnými argumenty...Rv

0/0
14.10.2013 5:40

F68r80a80n41t88i57š76e53k 95V74í29t52e44k 6620710457859

Můžete na toto prosím reagovat?

http://petrjansky.blog.idnes.cz/c/364290/Dezinformace-Svobodnych.html

Já tam to vyvedení také neviděl, ale přiznám se, že jsem se překonal a podíval alespoň na tu část s Vámi, na zbytek jsem neměl žaludek, takže jsem to klidně mohl přehlédnout.

+1/0
5.10.2013 18:21

M90a90r76c27e76l25a 61N20e49č79a69s40o56v77á 8351249818100

Podle záznamu vyvedla ochranka pana Jedličku přibližně v okamžiku 1:24:30.

+2/0
5.10.2013 19:38

F41r49a71n74t91i83š70e23k 78V19í51t95e84k 6540920117469

Díky, už to vidím. Tak dlouho jsem to fakt nevydržel.

0/0
5.10.2013 19:44

V79í76t 75Š90e64s28t31á49k 9768165225

"ANO, lobboval jsem za biopaliva."

Chtěl bych se zeptat, kde ta věta vlastně zazněla a jestli je k tomu nějaký záznam. Našel jsem tu jen odkaz na enviweb.cz (pro mě neznámý web), který jen uvádí, že to Babiš kdysi prohlásil.

+1/0
5.10.2013 11:46

M48a96r93t37i62n 61R39e94i23s25e98r 8928555622464

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10175540660-mate-slovo/212563230800019-mate-slovo-s-m-jilkovou/ 

Na té stránce je video. Tam se tím přímo chlubí někde po 40.minutě. Doufám, že si to příznivci ANO prohlédnou celé a obzláště po 40. minutě.

0/0
10.10.2013 18:36

V52í67t 52Š94e24s47t55á40k 9558475155

Díky. O tomto videu vím a rád na něj odkazuju. Ale je to něco jiného, než jsem chtěl. Tady bohužel Babiš mluví málo srozumitelně.

0/0
10.10.2013 18:42

M19a76r30c50e35l25a 76N58e73č81a25s24o43v32á 8241969868310

Pane Jedlička, tak jsem se podívala na to video ze setkání hnutí ANO ve Slovanském domě v Praze, kde jste měl Vy dotaz jako první. Podle mě byl Váš dotaz komplikovaný a zmatený a řekla bych, že velká část lidí v sále ani nechápala, na co se to ptáte.

Ze sálu Vás ochranka vyvedla ne pro ten dotaz, ale protože jste tam po té neustále cosi vykřikoval, aniž Vám bylo dáno slovo, a choval jste se prostě neslušně a trapně. Myslím si, že na většinu lidí v sále, kteří nic moc o Svobodných neví, jste zapůsobil jen jako nějaký fanatický extremista, čímž jste SSO neudělal zrovna dobrou reklamu.

Jinak ale celá ta debata hnutí ANO byla o ničem.

....

Mimochodem, jako volič Svobodných bych chtěla požádat tým volební kampaně Svobodných, aby se nepouštěl do negativních kampaní. Útočení na Babiše v článcích nebo demonstrace opozičních názorů před fabrikou Babiše jsou pro voliče smutné rozpačité akce, ke kterým se uchylují strany, které samy už nemají čím přesvědčit voliče.

Také vůbec nerozumím tomu, proč se najednou nechává Petr Mach fotit jako James Bond po vzoru Karla Schwarzenberga, když měli Svobodní doposud naprosto skvělou jednoduchou předvolební grafiku. Sice mu to i jeho přítelkyni Andree na tom plakátě moc sluší, ale přece jen.... to má být jakože humor nebo přiblížení se lidovým masám nebo opičení se po TOPce, která má nejúčinější PR, nebo co to má vyjadřovat?

+13/−1
5.10.2013 2:49

P80a83v29e37l 28E75l62i95á81š 4918744925656

Ze zajímavosti jsem to také zhlédl a docela jsem se za pana Jedličku styděl. Negativní kampaně nic dobrého nepřinášejí, akorát vytvářejí a prohlubují blbou náladu.

+8/0
5.10.2013 6:31

V48í88t 56J52e62d74l72i88č82k25a 4962885637376

Možná jste si nevšiml, že se do mě začali docela silně navážet, že se směji jakési důchodkyni a nenechali mě reagovat.... poté co mě nezodpověděli otázku na kterou Babiš určitě zná odpověď: Kolik vydělává díky zákonu o povinném přimíchávání biopaliv

+2/0
6.10.2013 13:30
Foto

J52a19n 71Š10e49b67e18l73í63k 1855802577545

Seznamme se. Mach, Petr Mach. 

Tahle fotka byla na světě dřív, než ta Schwarzenbergova. Tím nechci říci, že by Schwarzenberg kopíroval Petr Macha. Hloupá shoda okolností.

+4/0
5.10.2013 8:03

V86í39t 42J84e82d80l25i76č34k85a 4792605327246

Paní Nečasová, možná jste si nevšimla, ale předtím než mě vyvedli mě opakovaně nesmyslně osočovali z toho, že jsem se smál nějaké důchodkyni i Babiš i Telička. Moje snaha na to reagovat byla doprovázena mým vyvedením ze sálu.

+1/−1
6.10.2013 12:57

M41a96r68c32e48l63a 48N19e85č19a91s34o34v57á 8731359708700

Pane Jedlička, samozřejmě jsem si všimla, že Vás oba pánové Babiš i Telička napadali, že se smějete emotivnímu vystoupení důchodkyně. Ale ani na vteřinu jsem si nemyslela, že by to měla být pravda. Vůbec jsem to nebrala vážně, spíš jako veřejnou pomstu obou pánů za Váš dotaz. Ani já a asi ani nikdo jiný však netušil, že se domáháte znovu slova kvůli vysvětlení tohoto obvinění. Spíš to vypadalo, že si chcete vynucovat za každou cenu odpovědi na Vaši původní otázku. To jen na vysvětlenou mých dojmů.

....

Vím, že pracujete jako analytik v Coloseu a předpokládám, že i sám obchodujete na akciových nebo komoditních trzích. Protože i já sama už několik roků obchoduju akcie na NASDAQu a NYSE, tak vím, jak obrovskou roli v životě tradera hraje schopnost ovládat emoce, protože vždy je to boj mezi "fear and greed". Byla jsem tedy hodně překvapená, jak necháte emoce cloumat Vašim majestátem.

0/0
6.10.2013 14:11

P14e30t85r 59S50k39á23c17e48l 6594289339

Grafiku možná Svobodní mají skvělou, ale na prostudování jejich programu abych si vzal dva dny volna. Vše podstatné se vejde do dvou tří vět, ostatní jsou vysvětlivky k nejasným formulacím...R^

0/0
7.10.2013 21:02
Foto

V90á48c27l53a75v 75C94h63u42c93h15m76a 6525331928586

Taky bych se přimlouval spíš k tomu aby se Svobodní věnovali převážně svému programu a programy a případně i motivaci jiných nechali jejich voličům. Kdo nechce slyšet a vidět stejně neuslyší a neuvidí. Negativní kampaň nadělá mnohem více odpůrců.

0/0
8.10.2013 16:47

J55a67k12u98b 25K18r55e11j37č81í 3561383188404

Ohledne udajneho Babisova agentovstvi - http://www.anobudelip.cz/cs/o-nas/aktuality/tiskove-zpravy/na-andreje-babise-se-objevil-vykonstruovany-spis-stb-spolupraci-odmita-a-soudi-se-13270.shtml

+3/−3
4.10.2013 23:17
Foto

M25a87r90t62i27n 53P16á80n80e97k 2390167387206

Jasně. On je v tom nevinně. Stejně jako Vojta Filip. ;-)

+4/−4
4.10.2013 23:22

Z24b18y16n26ě46k 64H61l79á57s28n17ý 3824917265259

Jak jste no přišel? Podle fotky, jste estébáka viděl leda z kočárku.:-)

0/0
8.10.2013 11:01

Z93b28y65n54ě11k 78H27l84á89s15n49ý 3514747865139

překlep.  Jak jste na to přišel?

0/0
8.10.2013 11:02

J68o18s78e45f 85V28y75s40k91o53č78i44l 2397718542445

Kdyby se alespoň jako správný chlap přiznal a omluvil, tak bych to možná pochopil. Ale ty výmluvy jsou trapnosti neskutečnou.

+2/−2
4.10.2013 23:36

J60a89n 64F85r78o72l61í37k 6416960325254

http://aktualne.centrum.cz/domaci/fotogalerie/2013/09/13/kompletni-spis-spolupracovnika-stb-andreje-babise/

Podívejte se co podvrhli imperialisti do archívu StB.:-P

0/0
9.10.2013 17:45

J21a96k22u86b 92K53r59e97j14č55í 3391953288874

ano presne na tento podvrh Babis a experti reagovali v odkazu vyse, vzhledem k tomu, ze cast spisu je zkopirovana ze starsiho spisu, dale spis obsahuje datumy schuzek kdy se Babis nachazel prokazatelne tisice kilometru daleko a cely spis je psan jedinou osobou v jeden cas byt udajna spoluprace mela trvat roky a mela spadat pod ruzne lidi a spis neobsahuje ani Babisuv podpis je vysoce pravdepodobne, ze soud prohlasi spis falesnym.

0/0
9.10.2013 18:42

J73a10k32u43b 87K23r44e70j87č61í 3191103338944

Lež: Babiš a spol. dostávají na výrobu biosložek dotace od státu.

Pravda: Tuto nejoblíbenější lež pana Macha úspěšně vyvrátí každý český zemědělec, který dostává z Evropské unie přibližně pět tisíc korun na hektar tak, jako dostáváme i my. Žádné další dotace na biosložky, na řepku či na pěstování čehokoli jiného od našeho vstupu do Unie neexistují. Nutno dodat, že evropské dotace pro české zemědělce jsou nesrovnatelně nižší než dotace pro zemědělce ze „starých“ států EU. Na jeden hektar půdy dostáváme průměrně polovinu toho (asi 250 eur), co dostává řecký zemědělec (500 eur). Český daňový poplatník nedoplácí na řepku a bioložky ani korunu. Náš stát pouze dotuje chov hospodářských zvířat, aby byla prodejná v evropské konkurenci (což se, jak vidíme na cenách vepřového, stejně nedaří). Na těchto dotacích naše společnosti loni získaly přibližně 50 milionů korun. Jen na daních z příjmu naše firmy loni státu zaplatily přibližně 800 milionů, osobně jsem pak odvedl daně z příjmů ve výši 24 milionů korun. http://andrejbabis.blog.idnes.cz/c/295312/Medialni-lzi-a-sucha-pravda-o-biopalivech.html

+7/−2
4.10.2013 23:16





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.